poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Sól do kąpieli Be Beauty

Hej, ostatnio byłam na małych zakupach w Centrum Handlowym, nie kupiłam dużo rzeczy, ale humor sobie poprawiłam:). Dziś chcę Wam przedstawic sól do kąpieli z Biedronki. Nie kupiłam jej podczas ostatnich zakupów, ponieważ w Biedronce nie byłam.;]
Sól do kąpieli  Be Beauty, Biedronka - jestem z niej bardzo zadowolona, oczywiście mam jej teraz o wiele mniej niż na zdjęciu. Ma bardzo ładny zapach lawendy, który po kąpieli utrzymuje się jeszcze na skórze. Delikatnie barwi wodę, ale nie wannę. Niestety nie ma po niej zbyt dużej piany, ale to nie jest jakiś duży minus. Jest wydajna bo użyłam jej kilka razy a mam jeszcze ponad połowę. Kupie ponownie ale inny zapach.
Opakowanie: Bardzo ładne przezroczyste, zakręcane.
Kolor: Sól jest koloru fioletowego, delikatnie barwi wodę.
Czy kupie ponownie? Odpowiadam tak, ale o innym zapachu. Dostępne są: Lawenda (opisana prze ze mnie), Oliwkowa, Morska, Miód i Mleko, Pomarańcza i Rokitnik.

Ps: Zastanawiam się czy nie kupic kremu do stóp i paznokci z biedronki, opinie kuszą:) Jak kupie to dam znac < 3

2 komentarze:

  1. Lubię te sole, miałam już niebieską i oliwkową, ale czy jest wydajna to nie wiem, ponieważ ja używam jej około półtora zakrętki do brodzika, ponieważ kiedy biorę prysznic no lubię moczyć stopy w koloroej wodzie :)
    a do wanny wchodzi 'trochę' więcej wody :)

    pozdrawiam serdecznie i dziękuję jeszcze raz za sub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ew. No według mnie jest wydajna, ale to zależy ile soli wsypiemy:)

    OdpowiedzUsuń