wtorek, 12 lipca 2011

Kolejny żel pod prysznic i szampon do włosów :P

Witajcie;] U mnie jest dziś piękna słoneczna pogoda, a u Was? Dziś chce napisac recenzje żelu pod prysznic, oraz szamponu do włosów.
Żel pod prysznic AVON senses "Waterfall" - zamówiła go moja mama, ponieważ zapach w katalogu był tak cudny, że mama od razu chciała go miec. Na początku mojej mamie się nie spodobał, ale ja się w nim zakochałam. A po pewnym czasie moja mama też się do niego przekonała. Ma bardzo ładny, cytrusowy zapach. Utrzymuje się dośc długo na skórze. Jest MEGA wydajny. Raczej nie kupie go ponownie, ponieważ ja, kupuje każdy nowy zapach który się ukazuje.

Szampon do włosów Palmolive Naturals "Oczyszczanie i lekkośc" - baaardzo lubię ten szampon i jest to moje drugie opakowanie i sądzę że będą kolejne. Przede wszystkim myje włosy. Mam taki rodzaj włosów, że bardzo szybko mi się przetłuszczają, a po tym szamponie nie. A po za tym ślicznie pachnie białą pokrzywą. Chociaż nie wiem jak pachnie biała pokrzywa, to ten szampon pachnie ślicznie. Polecam go osobom którym włosy bardzo szybko się przetłuszczają.

1 komentarz: