czwartek, 4 sierpnia 2011

Krem do rąk - Avon naturals

Musze Wam coś powiedziec, mam obsesje na punkcie moich rąk. Chodzi o to, że używam do nich peelingu i mam kilka kremów do rąk. Czasem nawet do rąk próbuje domowych sposobów. Zaczynam recenzje.
Krem do rąk Truskawka i Guawa, Avon Naturals - kupiłam go w promocji za 6,90, ale przy zakupie dowolnego produktu z katalogu, co prawda ja nic więcej nie zamawiałam, ale mama zamawiała jakąś rzecz. Przejdźmy do recenzji. Nie wiem dlaczego, ale wiele osób w mgiełce, balsamie, i żelu uważa ten zapach za chemiczny, a mnie się on podoba. Krem nawilża łapki. Ja kremuje ręce nim przeważnie na wieczór a gdy o budzę się w nocy zapach kremu nadal czuje, a to jest jego duuużym plusem jak dla mnie.


A dla fanów serii naturals mam wiadomośc (ja się do nich zaliczam), w dwunastym katalogu będzie nowa linia do twarzy z Granatem w skład niej wchodzi: Żel do pielęgnacji okolic oczu, Scrub do twarzy oraz Krem do twarzy. Oprócz tego w czternastym katalogu będzie nowa linia do ciała z Słodką śliwką i wanilią w skład wchodzi: Mgiełka do ciała, Balsam do ciała oraz Żel pod prysznic (do ciała ;]) i rzecz dla mnie bardzo fajna którą na pewno zamówię to... Uniwersalny balsam z woskiem pszczelim. Będzie on miał zastosowanie do: ust, skórek wokół paznokci oraz łokci. Jego pojemnośc to 15ml zmieści się do każdej torebki. Myślę, że to będzie dosyc udany produkt tej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz